torsdag 4 februari 2010

Surt när nya saker går sönder

Min nya telefon. Som jag köpte dagen före julafton. Är trasig! En dryg månad har jag haft den och så har mekaniken som ska låsas när man använt linsskyddet gått sönder... GRRRRR! Det innebär att det kommer in smuts om man har den i fickan och det är inte bra. Det jävliga är att när man lämnar in den så behöver de tydligen fyra veckor på sig att laga den. Tur att jag har min gamla telefon kvar, men det är surt ändå!
Annars är det mest matte-träning som gäller - stavgång måndag, lunchgympa tisdag, medelgympa onsdag. Idag får vi se vad det ev blir...
Ingen agilityträning ännu denna veckan. Jag bara orkade inte i måndags så jag blev hemma och sov, men idag ska vi åka!
Seniorkontroll med gammelmannen har vi gjort också. Verkar ok, men vi ska testa sätta honom på en kur med smärtstillande för att se om han kanske har ont och istället "blir annorlunda" när han får gå på smärtstillande. Men innan vi börjar ska vi ha svar på njurproverna o de kommer på måndag. Vaccinerade blev de också på kuppen så nu kan vi åka på tävlingar ett tag till!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där, nya saker som inte håller. Man blir så trött.

    Mac har det jättebra. Hemma är han lugn som en filbunke, ute är han alert, nyfiken och helt underbar. Jag hoppas att inom några år kunna skaffa en BC till. De är underbara!
    //Malene

    SvaraRadera