onsdag 20 oktober 2010

Många spår

I nuläget kan jag fem av HBK's nuvarnade spår. Dessutom tre till om vi tar till våra "extramarker" + att jag har tävlat ett spår till som jag kan "ungefär". Om vi skulle ha hemmatävling är det alltså inte helt glasklart att jag skulle kunna "lotta som vanligt" med tanke på att jag kan nästan hälften av spåren... Dilemma? Ska jag låta bli att tävla hemma? Finns inte så många tävlingar att anmäla till, speciellt inte vid denna tiden på året så det är klart att jag vill tävla när det är en tävling... Nu kom jag inte med på tävlingen i år i alla fall, men något annat år kanske? Hur gör man då?

Nu har jag varit ute i spårksogen o visat/blivit visad spår två kvällar o ikväll ska jag visa ett spår till. Sen tror jag att jag är "klar" med rekandet. Sen ska jag "bara" gå dem på tävlingsdagen också. Sista spårtävlingen med mig som tävlingsansvarig! Nästa år sitter jag nog med i agilitygruppen, men hjälper till med det jag blir ombedd att göra vid övriga tävlingar. Men det är ett tag kvar till årsmötet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar