tisdag 8 december 2009

Nu börjar vi här!

Någon gång när vi förmodligen hade tränat agility så sa Anna: "Jag tycker du ska ha en annan blogg. Jag kan fixa en åt dig."
Och så efter någon vecka fick jag en länk till en färdigstrukturerad blogg med bilder o allt! Vissa bilder ska ju ärligt erkännas att de blivit censurerade, men de flesta ligger kvar! Tusen tack Anna! :-)

Igår blev det träning i Forshaga med Malin o Keno. Vi fick hjälp med fritt följ, skall o framåtsändande. Cider var på allerten o gick så sakta så det blev nästan löjligt i framåtsändandet. Men söt var han! Keno fixade vittringsapporteringen med bravur o det syntes riktigt hur han tänkte.


For sedan vidare till syrran där jag plockade upp henne o dottern för promenad. Systerdottern är nog den i släkten som mest uppskattar att moster har hund. Vill gå med på promenader o leka o göra trix med hundarna o ge dem mat förstås. Och hon är duktig med dem också, vilket förstås är extra kul att se.

Som grädde på moset för Ciders del avslutade vi kvällen med agilityträning i ridhuset. Våra "kursare" hade hyrt ridhuset o Anna o jag var där o hjälpte dem lite. Cider fick också vara med. Vi avslutade kvällen med att köra två klassiska M-banor vilket var synnerligen uppskattat av hundarna - rakt fram o spring så det ryker!
Veteterriern fick tillbringa kvällen under filtarna i bilen vilket väl inte var så poppis, men väl hemma kröp vi ner på kudden tillsammans. Mattes gosehund!


5 kommentarer:

  1. Du fixade det ju! Fast lite besviken är jag förstås att visa BIKINIbilder har cencurerats;) Nu ska vi se om det går att kommentera också....

    Mvh

    Nasse

    SvaraRadera
  2. Uj, uj vilken snygg sida! Anna, du är en pärla på det där!! Men.... Keno undrar var länken till hans sida är...? :)Malin & keno

    SvaraRadera
  3. Det här var ju en skitsnygg sida, Anette!!! Kul! Kramar från Annika, Meja och Axa

    SvaraRadera