torsdag 23 december 2010

Dan före dan

Nu är det snart jul i kylan o visst är det vackert! Men lite väl kallt är det, så kallt att vi till och med ställde in agilityträningen igår vilket inte hänt någon gång tidigare tror jag! ;)

Sista spinningpasset före jul är avklarat - har tränat minst två gåner i veckan i stort sett hela året. Känner mig jäkligt nöjd med det!
Några julklappar är kvar att inhandla ikväll som sig bör dagen före jul. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken bara för inatt har terriern haft HICKA o då tror han att man kan gå ut i 3 dm snö o 20 minus o hitta gräs. Suck vad jag blir trött ibland...

Nu önskar jag er alla det som står på kortet här! :)

2 kommentarer:

  1. GOD JUL!!!! Kramar från Näs!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackert och julen ska ju vara vit, så långt är allt bra! Men jag håller med, lite väl kallt är det! Hoppas du har lite ledigt i mellandagarna och kan njuta av sköna sovmornar!

    Meja hälsar till Whiskey att det går lika bra att äta snö och is på tomten, som gräs! En favoritsysselsättning för henne just nu!

    Ha en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera